Jak zakoupit zboží

JAK ZAKOUPIT ZBOŽÍ

Základní informace o principech fungování webového objednávkového systému (dále jen jako „e-shop“) společnosti Professional support s.r.o., IČ: 277 09 558, sídlem Voříškova 402/11, Brno – Kohoutovice, PSČ: 623 00 (dále jen jako „Professional support s.r.o.“):

  1. E-shop je určený výhradně pro registrované zákazníky, kteří jsou již ve smluvním vztahu s Professional support s.r.o. na základě uzavřené rámcové kupní smlouvy.    
  2. Kupní cena zboží, platební podmínky, doprava a dodání zboží a ostatní obchodní podmínky upravující vzájemná práva a povinnosti smluvních stran při prodeji zboží nabízeného Professional support s.r.o. jsou definovány uzavřenou rámcovou kupní smlouvou.
  3. Dílčí kupní smlouva dle rámcové kupní smlouvy vzniká v okamžiku, kdy ze strany Professional support s.r.o. (zákaznický servis) dojde k aktivnímu potvrzení objednávky zákazníka prostřednictvím e-mailu (tzn. nejedná se o e-mail automaticky generovaný e-shopem).
  4. Platba za zboží ze strany zákazníka probíhá vždy až po potvrzení objednávky ze strany Professional support s.r.o. (zákaznickým servisem) na základě vystavené faktury a bankovním převodem.
  5. Pokud jste již zákazníkem Professional support s.r.o. a chcete získat přístupové údaje do e-shopu, kontaktujte prosím svého obchodního zástupce Professional support s.r.o. nebo využijte kontaktních údajů na našich webových stránkách.
  6. Pokud nejste naším zákazníkem a máte zájem o spolupráci, kontaktujte nás. Zboží dodáváme výhradně podnikatelským subjektům, nikoliv běžným spotřebitelům do domácností.

Hlavní kroky celého nákupního procesu:

  1. Objednejte zboží v rámci objednávkového systému. Kupní cena je vypočítána na základě platného ceníku a dle podmínek rámcové kupní smlouvy uzavřené mezi Professional support s.r.o. a zákazníkem. Vámi provedená objednávka je odeslána na zákaznický servis Professional support s.r.o.
  2. Professional support s.r.o. (zákaznický servis) potvrdí zákazníkovi, resp. jím uvedené kontaktní osobě v rámci objednávky, objednávku emailem, včetně termínu dodání. Pokud je potřeba modifikace objednávky, Professional support s.r.o. (zákaznický servis) kontaktuje zákazníka pro danou objednávku a odsouhlasí si s ním změny.
  3. Zboží je zákazníkovi dodáno na vybrané dodací místo. Při převzetí zboží zákazník obdrží dodací list.
  4. Při převzetí zboží zkontrolujte, zda zboží a jeho množství odpovídá objednávce a dodacímu listu a zda zboží není poškozeno. V případě problému zaznamenejte zjištěné problémy a informujte ihned náš zákaznický servis.
  5. Pokud je součástí dodávky zboží domluvena i výměna/odvoz kanystrů předejte je dopravci.   
  6. Po dodání zboží je vystavena faktura se splatností dle rámcové smlouvy 

Jak objednat zboží v e-shopu:

  1. Přihlaste se do e-shopu přes odkaz „Přihlásit se“ v pravém horním rohu.
  2. Zkontrolujte košík. E-shop si ukládá nedokončené objednávky. Pokud jste předchozí objednávku neukončili, vybrané zboží máte stále v košíku (vedle ikonky „košík“ je zobrazena částka Kč). Pokud toto zboží již nechcete objednat, musíte ho nejprve vyndat z košíku (po kliknutí na „košík“ uvidíte detail objednávky, kdy na konci každého řádku týkajícího se daného zboží je „modré kolečko s X“ pokud na něj kliknete, zboží je odebráno z košíku).    
  3. Objednejte zboží. Zboží můžete objednat několika různými způsoby, tak jak Vám to nejlépe vyhovuje:
    1. Přes karty jednotlivého zboží – klasický způsob nákupu ve většině e-shopů. Do základní nabídky se dostanete po kliknutí na logo „Professional Support E-shop“ v levém horním rohu, nebo si vyberete přímo kategorii zboží, která Vás zajímá v světle modrém pruhu v hlavičce stránky. Případně použijte funkci „hledat“ v pravém horním rohu. Vyberte si množství zboží a klikněte na ikonku“ košík“ .
    2. Přes rychlou objednávku – možnost objednat rychle v tabulkovém zobrazení. Vyberte si kategorii zboží, ze které chcete objednávat. U vybraného zboží zadejte množství a přidejte zboží do košíku (potvrzení provedené enterem po zadání množství, kliknutím na ikonku „košík“ v řádku zboží nebo na konci tabulky kliknutím na „vše do košíku“ – to vloží všechno zboží, u něhož byla zadáno množství do košíku, doporučujeme objednávat jedním způsobem, aby nedošlo k opakované objednávce).
    3. Přes vzorové/historické objednávky - K vzorovým/historickým objednávkám se dostanete přes odkaz „objednávky“ v pravém horním rohu, nad tabulkou „rychlé objednávky“ anebo při zobrazení detailu účtu po kliknutí na „účet“ v pravém horním rohu. Professional support s.r.o. Vám může vzorovou objednávku na Vaše přání připravit.  
  4. Cena zboží za 1 ks se mění dle objednávaného množství zboží. Ceny v e-shopu zohledňují:
    a) slevu dle rámcové smlouvy (výši slevy můžete najít v detailech Vašeho účtu po kliknutí na „účet“)
    b) množství zboží – při objednání kartonu zboží a více ks nebo palety zboží a více ks poskytuje Professional support s.r.o. zákazníkovi množstevní slevu. Jednotlivé ceny můžete vidět v detailu jednotlivého zboží. Pokud je zobrazena jednotlivá cena (malá karta výrobku, rychlá objednávka atd.) jedná se o cenu při odběru kartonu zboží a více.  V košíku a ve shrnutí objednávky vždy vidíte finální cenu objednávaného zboží po všech slevách.
  5. Přejděte do košíku. Po objednání všeho zboží, klikněte na ikonku „košík“ v pravém horním rohu.  Po zobrazení detailu zkontrolujte, zda zadané zboží a jeho množství odpovídá. Objednávku můžete upravit nebo i pokračovat v nákupu (již objednané zboží zůstane v košíku). V košíku je dále nutné zadat/vybrat:
    1. Dodací místo – zde máte na výběr pouze dohodnutá dodací místa + sklad Professional support s.r.o. (pokud chcete přidat nebo změnit dodací místo, kontaktujete Professional support s.r.o. prostřednictvím jejího obchodního zástupce nebo zákaznického centra).
    2. Kontaktní osobu na straně zákazníka pro objednávku – osobu s telefonem/emailem, kterou můžeme kontaktovat v souvislosti s touto objednávkou.
    3. Zaškrtnout políčko souhlasu s obchdními podmínkami.
    4. Poznámka (volitelně) – místo kam můžete zadat jakoukoliv zprávu pro nás, zejména žádost o vrácení kanystrů apo

          Pokud je vše v pořádku a doplněno klikněte na „Přejít na shrnutí“.

  1. Zkontrolujte shrnutí objednávky. Na této stránce udělejte finální kontrolu objednávky. Pokud je vše v pořádku klikněte na „Dokončit objednávku“.
  2. Odeslání emailu s objednávkou. Po dokončení nákupu odchází email se shrnutím objednávky na Váš kontaktní email a zákaznickému servisu Professional support s.r.o. a Vám přiřazenému obchodnímu zástupci. Tento email není uzavřením dílčí kupní smlouvy dle podmínek rámcové kupní smlouvy.   

Změna údajů / heslo

  1. Po kliknutí na „účet“ v rámci e-shopu můžete vidět základní informace k Vašemu účtu
    1. Firma
    2. IČO
    3. Kontaktní osoba
    4. Kontaktní email
    5. Slevu z obchodních podmínek
    6. Přiřazený obchodního zástupce + kontakty na něj
    7. Dohodnutá výši kreditu
    8. Dodací místa.
  2. Pro změnu těchto výše uvedených údajů kontaktuje přiřazeného obchodního zástupce nebo náš zákaznický servis
  3. Pro změnu hesla klikněte v rámci e-shopu na „změna hesla“.